کد خبر: 1819

غلبه بر اضطراب و افسردگی با کمک دکترتو کلینیک

اضطراب و افسردگی به‌عنوان شایع‌ترین اختلالات روانی شناخته می‌شوند که با کمک روان‌درمانگر می‌توان به‌خوبی بر آن‌ها غلبه کرد، از این‌ رو برای دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید از سامانه دکترتو کلینیک کمک بگیرید.

در هر شهری که باشید، با استفاده از این سامانه می‌توانید به‌راحتی از میان فهرست مشاوران مجربی که معرفی شده‌اند، برای دریافت خدمات روان‌درمانی در زمینه درمان اضطراب و افسردگی درخواست دهید.

زندگی شادتر و سالم‌تر با کمک دکترتو کلینیک

روان‌شناسان با استفاده از شیوه‌های علمی و تخصصی به افرادی که از اضطراب و افسردگی در هر سطحی رنج می‌برند، کمک می‌کنند تا خیلی راحت‌تر بتوانند با چالش‌های فکری خود روبه‌رو شوند و با آن‌ها مقابله کنند.

با توجه به اهمیت این مسئله و عواقبی که امکان دارد درصورت عدم ‌درمان اضطراب و افسردگی برای هر فردی به‌وجود بیاید، در سامانه دکترتو کلینیک چندین روان‌شناس معرفی می‌شود که به شما کمک می‌کنند تا زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشید.

برای برخی از افراد امکان مراجعه حضوری وجود ندارد یا این‌که به‌راحتی نمی‌توانند در شهر محل سکونت خود یک روان‌شناس مناسب را پیدا کنند که تخصص کافی در زمینه درمان مشکل آن‌ها داشته باشد، در چنین مواقعی بهترین راه، مراجعه به این سامانه اینترنتی است.

شما می‌توانید نوع مشاوره خود را به‌صورت حضوری یا تلفنی در این پلتفرم انتخاب کنید و براساس زمان‌بندی دقیقی که برای جلسات در نظر گرفته می‌شود، با روان‌شناس در ارتباط باشید.

مشاوره برای درمان انواع اختلال اضطرابی با کمک دکترتو کلینیک

انواع مختلفی از اختلال‌های اضطرابی وجود دارد که هر فردی با مشاهده علائم آن‌ها می‌تواند به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از این سامانه برای دریافت نوبت از روان‌شناس اقدام کند. برخی از این اختلال‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • اضطراب امتحان: دانش‌آموزان و دانشجویان در دوران تحصیل خود با تنش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند که یکی از مشکلات اصلی، مربوط به اضطراب امتحان است که امکان دارد روی عملکرد آن‌ها تاثیرات منفی داشته باشد که با کمک روان‌شناسان معرفی‌شده در این سامانه، می‌توان راه‌های درمانی را پیگیری کرد.
  • اضطراب اجتماعی: احساس ناخوشایندی که هنگام حضور در محیط‌های اجتماعی برای افراد ایجاد می‌شود و در چنین موقعیتی ممکن است ترس شدید نسبت به قضاوت یا تحقیر توسط دیگران در وجود آن‌ها به‌وجود آورد، با نام اضطراب اجتماعی شناخته می‌شود که نیاز به دریافت راه‌کارهای موثر دارد.
  • فوبیا: اگر ترس شدیدی نسبت به یک شی، فعالیت خاص یا هر چیز دیگری دارید، بهتر است هرچه سریع‌تر از روان‌شناسانی که در سامانه دکترتو کلینیک معرفی شده‌اند، یک نوبت برای روان‌درمانی دریافت کنید.
  • وسواس فکری: افکار منفی و تکراری که امکان دارد به مرور زمان باعث شود تا فرد رفتارهای خاصی از خود بروز دهد که روی زندگی فردی و اجتماعی او تاثیرات منفی می‌گذارد، از دیگر اختلال‌هایی است که می‌توان با کمک روانشناسان مجرب این سامانه پیگیری و درمان کرد.

علاوه ‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد، اختلالات اضطرابی متعدد دیگری نیز وجود دارد که به‌طور کلی با ترس، نگرانی و هراس همراه هستند که فرد امکان غلبه بر آن‌ها را ندارد، به‌همین خاطر باید با یک روان‌شناس در رابطه ‌با این مشکلات گفت‌وگو کرد.

به‌همین خاطر این سامانه با ارائه فهرستی از بهترین مشاورانی که در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند، این امکان را به افراد می‌دهد تا برای بهبود روابط اجتماعی و برطرف‌کردن مشکلات اضطرابی خود راه‌ حل مناسبی را پیدا کنند.

درمان افسردگی خفیف، متوسط و شدید با کمک خدمات دکترتو کلینیک

زمانی که شما احساستی همچون ناامیدی، بی‌ارزش ‌بودن، ناراحتی و نگرانی را تجربه می‌کنید که در سطوح مختلفی از خفیف تا شدید طبقه‌بندی می‌شوند و ازطرفی این حالات به‌طور مداوم ادامه پیدا می‌کنند، این احتمال وجود دارد که دچار افسردگی شده باشید.

هرچند احساس نگرانی به‌صورت موقت و در موقعیت‌های خاص یک مسئله طبیعی به‌نظر می‌رسد، اما افسردگی به‌عنوان یک مشکل سلامت روان در نظر گرفته می‌شود که نیازمند کمک‌ گرفتن از مشاور است.

این افراد امکان دارد با مشکلاتی در رابطه ‌با خواب، کمبود اعتمادبه‌نفس و در موارد شدید تمایل به خودکشی مواجه شوند که بدون شک زندگی روزمره آن‌ها را مختل می‌کند.

به‌‌همین دلیل اگر خود یا اطرافیانتان چنین نشانه‌هایی را تجربه می‌کنید، بهتر است با کمک این سامانه یک روان‌شناس مناسب را انتخاب کنید تا به شما در درمان اختلال افسردگی کمک کند.

دریافت نوبت روانشناس از دکترتو کلینیک چه کمکی به شما می کند؟

به‌طور کلی پرداختن به مشکلات و اختلالات روانی باعث می‌شود تا افراد عملکرد خود را بهبود ببخشند که برای این منظور دسترسی به بهترین روان‌شناسان که مهارت کافی در این ‌زمینه داشته باشند، اهمیت زیادی دارد.

دریافت مشاوره از متخصصانی که در این سامانه معرفی شده‌اند، فواید زیادی برای شما به‌دنبال دارد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • شناسایی اختلال: اضطراب و افسردگی زیرشاخه‌های مختلفی دارند که شاید در ظاهر علائم آن‌ها تا حدودی شبیه به هم باشد، اما پیگیری اساسی این مشکلات در حیطه وظایف روان‌شناسان است که با کمک این سامانه خیلی راحت‌تر می‌توانید در هر زمان و موقعیتی به این خدمات دسترسی داشته باشید.
  • کاهش علائم اضطراب و افسردگی: استفاده از خدمات روانشناسی به شما این امکان را می‌دهد تا به بهبود کیفیت خواب، افزایش عزت‌نفس، کاهش ترس و نگرانی‌های بی‌دلیل کمک کنید.
  • مهارت مقابله با استرس و اضطراب: تمرین مراقبت از خود، تعیین اهداف درمانی و پیشنهاد راه‌هایی برای مقابله با این اختلالات نیز ازجمله فوایدی است که می‌توان برای ارتباط با روان‌شناس در نظر گرفت.

برای این‌که بتوانید از چنین فوایدی بهره‌مند شوید، نکته مهم دسترسی راحت و آسان به یک مشاور باتجربه است که سامانه دکترتو کلینیک با درنظرگرفتن این امر، به کاربران اجازه می‌دهد که براساس نوع مشاوره‌ای که نیاز دارند، متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای این‌که از چنین خدماتی در این سامانه بهره‌مند شوید، تنها کافی ‌است به بخش مربوط مراجعه کرده و با یک جست‌وجوی ساده، نوبت خود را به‌صورت حضوری یا تلفنی رزرو کنید.

جمع‌بندی

درمان اضطراب و استرس به افراد اجازه می‌دهد تا زندگی سالم‌تر و شادتری را تجربه کنند که دستیابی به این هدف با استفاده از دریافت خدمات روانشناسی امکان‌پذیر است که دکترتو کلینیک این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

در این سامانه براساس نوع اختلالات روانی که افراد با آن‌ها مواجه می‌شوند، چندین روان‌شناس مختلف خدمات خود را به‌صورت حضوری و تلفنی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار