کد خبر: 2116

سفارش عمده آفتابگیر تبلیغاتی

چگونه یک تکه پارچه یا فویل قلع به وسیله نقلیه شما در برابر آفتاب داغ تابستان کمک می کند؟

در حالی که ممکن است مهم به نظر نرسد، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی در شیشه جلو اتومبیل می تواند دمای داخل اتومبیل شما را تا 30 درجه کاهش دهد. خیلی کم است درسته؟ ما نمی‌خواهیم این امید کاذب ایجاد کنیم که ماشین شما وقتی سوار می‌شوید مانند یک یخچال باشد، اما مطمئناً به شما کمک می‌کند تا از سرزنش خود برای پارک نکردن ماشین در آفتاب جلوگیری کنید.

با توجه به فرا رسیدن تابستان، استفاده از آفتابگیر ماشین تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای خنک نگه داشتن خودروی شماست. همچنین این مدل آفتابگیر به تبلیغ برند یا شرکت شما کمک می کند چون بسیاری از مردم پیاده روی را ترجیح می دهند و وقتی در حال پیاده روی اند تبلیغ شرکت شما را می بینند.

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چیست؟

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی آفتابگیر ماشین تبلیغاتی است زیرا معمولا در معرض دید عموم قرار می گیرد. آفتابگیرهای کناری پنجره نیز ممکن است به طور دائم در معرض دید عموم قرار گیرند. بنابراین آفتابگیر خودرو به دلیل قیمت مناسب یک هدیه تبلیغاتی موثر است.

هنگامی که خورشید به شدت به خودرو شما برخورد می کند، ممکن است فضای ماشین شما را هنگام پارک بسیار گرم کند. به لطف آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، می‌توانیم از وسیله نقلیه خود در برابر اشعه ‌های خورشیدی که به فرمان و داشبورد تابیده می‌شود محافظت کنیم و رانندگی را هنگام سوار شدن به خودروآسان کنیم. آیا به این فکر می کنید که به عموم مردم هدیه ای کاربردی بدهید که در عین حال به برند شما نیز کمک کند و آن را قابل مشاهده کند و مفید باشد؟

بدون شک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین این الزامات را برآورده می‌کند و مشاغلی مانند تعمیرگاه‌های خودرو، نمایندگی‌های خودرو یا شرکت‌هایی از بخش‌های مختلف از آن‌ها برای ایجاد وفاداری مشتری و قرار دادن برند خود در جایی که نیاز است استفاده می‌کنند. موسسه ما بزرگ ترین مرکز تولید انواع آفتابگیر خودرو از جمله آفتابگیر دایره ای، آفتابگیر مربعی، آفتابگیر یک تکه و آفتابگیر شیشه جانبی می باشد، که شما می توانید طرح دلخواه خود را به ما بگویید و یک آفتابگیر مناسب برای شرکت خود سفارش دهید.

سفارش عمده آفتابگیر تبلیغاتی - تصویر 2

کاربرد آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

دلایل زیادی وجود دارد که چرا انتخاب آفتابگیر ماشین تبلیغاتی با آرم و شعار شرکت، یک کمپین تبلیغاتی عالی است. اول از همه خودرو را ایمن تر می کند. با استفاده از سایه‌بان ‌های سفارشی چاپ شده، دمای داخل خودرو نیز کمتر می‌شود و به راننده و سرنشینان کمک می‌کند تا خستگی ناشی از خودرویی که هنگام سوار شدن به آن می‌سوزد کمتر احساس کنند.

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی همچنین از پلاستیک داشبورد خودرو در برابر سایش محافظت می کند و همچنین از فرمان در برابر گرمای خفه کننده ای که عملاً مانع از قرار دادن چند دقیقه دست روی آن می شود، محافظت می کند. در نهایت، سود مندی بسیار زیاد آن در فصولی مانند تابستان به این معنی است که کاربر این مزایا را به لطف برندی که به او سایه بان جلو پنجره را برای محافظت از خودروی خود در زمانی که در یک روز آفتابی در خارج از منزل است، منتقل می کند.

سفارش عمده آفتابگیر تبلیغاتی - تصویر 3

قیمت و سفارش عمده آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین متناسب با اندازه، کیفیت و نوع مواد استفاده شده در ساخت آن متغیر است. قیمت افتابگیر ماشین‌ ها معمولاً می‌تواند متغیر باشد. عواملی مانند برند، ظرفیت جذب نور، طراحی و قابلیت ‌های اضافی ممکن است بر قیمت تاثیر بگذارند. برای داشتن اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر ماشین ‌های افتابگیر مراجعه کنید یا از وب‌سایت ‌های معتبر خرید آنلاین مثل سایت ما استفاده کنید.

در صورت تمایل به سفارش عمده آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، شما می‌توانید با ما تماس گرفته تا اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و شرایط سفارش دریافت کنید. ما از بهترین تکنولوژی‌ های روز دنیا برای تولید آفتابگیر های خود که کیفیتی بالا دارد و مقاوم است استفاده می‌کنیم تا بهترین تجربه را برای مشتریانمان فراهم کنیم.

با استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، شما می‌توانید برند و محصولات خود را به صورت جذاب و جدید به مخاطبان خود معرفی کنید و در عین حال از مزایای محافظتی این افتابگیر بهره‌مند شوید. تیم ما آماده است تا به شما کمک کند تا طرح و طراحی منحصر به فردی برای آفتابگیر های خود انتخاب کنید و محصول خود را سفارش دهید.

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار