کد خبر: 2514

انتخاب بهترین کفپوش برای سرویس بهداشتی

هر ساختمانی دارای سرویس بهداشتی است ویکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان به حساب می آید. استفاده از کفپوش های مناسب در سرویس های بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون جز مکان هایی هست که هرروز از آن استفاده می شود.

با این حال کفپوش ها در متریال های مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. همچنین می توانیم قیمت های متنوعی را برای کفپوش های مربوط به سرویس های بهداشتی در نظر بگیریم. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی انتخاب بهترین کفپوش برای سرویس بهداشتی بپردازیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

بررسی انواع کفپوش برای سرویس بهداشتی

کفپوش هایی که در سرویس های بهداشتی استفاده می شوند انواعی دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

بررسی کفپوش چوبی

اگر به دنبال کفپوش مناسب سرویس بهداشتی هستید می توانید به سراغ کفپوش چوبی بروید. این نوع کفپوش به راحتی آب و رطوبت را به خودش می گیرد. همچنین برای این که انتقال آب به بخش های زیرین و طبقه های پایین تر صورت نگیرد می توانیم به سراغ انجام عایق بندی سرویس های بهداشتی برویم که این کار اهمیت بسیار زیادی نیز دارد.

بررسی کفپوش های سنگریزه ای

یکی دیگر از انواع کفپوش های مناسب برای سرویس بهداشتی، این نوع کفپوش است. کفپوش های سنگریزه ای معمولا برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند فضایی آرام را تجربه کنند. این نوع کفپوش ضد لغزش است و در طرح ها و مدل ها مختلفی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد.

بررسی کفپوش پی وی سی

کفپوش های پی وی سی نیز جز دیگر انواع کفپوش های پلاستیکی هستند که از مواد مصنوعی ساخته اند و به عنوان یکی از مناسب ترین کفپوش های مربوط به سرویس های بهداشتی می توانیم آن را در نظر بگیریم. این کفپوش ها تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و در تماس با آب دچار هیچ گونه تغییراتی نخواهند شد.

بررسی کفپوش های سنگی

اگر به دنبال کفپوش مناسب هستید، استفاده از کفپوش های سنگی می توانند برای شما بسیار مناسب باشند. این نوع کفپوش ها تقریبا از مرمر و یا کوارتزیت هستند و نمای محیط را می توانند بسیار جذاب جلوه دهند.

بررسی کفپوش های لمینیت

کفپوش های لمینیت نیز جز دیگر گزینه های مربوط به کفپوش هایی هستند که می توانیم برای پوشش سرویس های بهداشتی از آن ها استفاده کنیم. این نوع کفپوش ها معمولا آغشته به زرین هستند و طرح های مختلفی نیز دارند.

بررسی کفپوش های سرامیکی

کفپوش های سرامیکی از دیگر انواع کفپوش ها هستند که ظاهری زیبا را به خودشان اختصاص می دهند و تنوعی بسیار بالایی دارند. همچنین می توانیم قیمت های بسیار مناسبی را برای این نوع کفپش ها در نظر داشته باشیم. این نوع کفپوش، کفپوش ضد آب است و البته بر اساس متریالی که درون آن به کاررفته است می توانیم آن را جز با کیفیت ترین کفپوش هایی در نظر بگیریم که در محیطهای مربوط به سرویس های بهداشتی استفاده می شوند.

بررس کفپوش های سرمایک پرسلان

کفپوش های سرامیک پرسلان دارای مقاومت بالایی هستند که از خاک رس مخصوصا در دماهای بالا درست می شوند. این نوع کفپوش ها همچنین در برابر آب و آلودگی مقاومت بسیار بالایی از خودشان دارند.

بررسی کفپوش های چوب پنبه ای

از دیگر کفپوش های مناسب در محیطهای سرویس بهداشتی می توان به کفپوش های چوب پنبه ای اشاره کرد. این نوع کفپوش ها تقریبا ساختار بسیار زیبایی را به خودشان اختصاص می دهند. همچنین می توانیم این کفپوش را به عنوان یک کفپوش ضد آب در نظر بگیریم وبرای این که خاصیت ضد آب بودن حفظ شود باید هر 5 سال یکبار روند آب بندی آن را به انجام برسانید.

مهمترین ویژگی کفپوش مناسب برای سرویس های بهداشتی چیست؟

تا به اینجا ما مدل های متنوعی در خصوص انواع کفپوش ها به شما ارائه کردیم و جزییات آن ها را نیز مورد بررسی قرار دادیم. با این حال مهم ترین ویژگی کفپوش این است که ضد آب باشد چون محیط سرویس بهداشتی جایی است که بیشترین ارتباط با آب را دارد.

همچنین برخی افراد هستند که کفپوش چسبی سرویس بهداشتی را پیشنهاد می دهند. با این حال کیفیت یک کفپوش جز مهم ترین مواردی است که می توانیم در نظر بگیریم و بر این اساس از آن در محیطی که می خواهیم استفاده کنیم. ضد آب بودن جز نکات اولیه ای است که برای کفپوش هایی که قصد استفاده از آن ها در سرویس بهداشتی را داریم باید مد نظر قرار دهیم. در حالت کلی توجه به این نکته نیز ضروری است که کفپوش ها درواقع نمای و محیط را بسیار زیبا می سازند و نمای لاکچری را به محیط می دهند. در عین حال قیمت های متغیری برای انواع کفپوش ها در بازار وجود دارد.

انتخاب بهترین کفپوش برای سرویس بهداشتی - تصویر 2

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی انتهاب بهترین کفپوش برای سرویس بهداشتی پرداختیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته اصلی برای انتخاب کفپوش مناسب در سرویس های بهداشتی این است که ضد آب باشند چون محیط سرویس بهداشتی بیشترین ارتباط را با آب دارد. با این حال طرح بندی ها ورنگ های مختلفی نیز در رابطه با کفپوش های سرویس بهداشتی وجود دارند. همچنین این طرح بندی ها ورنگ ها نیز تاثیری مستقیم بر روی قیمت کفپوش دارند به طوری که این امور کیفیت کفپوش را به ما نشان می دهند.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار