کد خبر: 7736

بازنشستگان کارگری در انتظار صدور فیش‌های حقوقی شهریور

بازنشستگان کارگری در انتظار صدور فیش های حقوقی شهریور هستند.

بازنشستگان تامین اجتماعی از انتظار برای صدور فیش‌های حقوقی شهریورماه خبر دادند.

بازنشستگان می‌گویند: تا امروز (هشتم مهرماه) هنوز فیش‌های حقوقی شهریور صادر نشده است؛ این در حالیست که قرار بود بعد از واریز حقوق، فیش‌ها صادر و بارگذاری شود.

ظاهراً به دلیل اصلاحات سامانه صدور فیش بازنشستگان به تعویق افتاده و  در روزهای آینده در سامانه بارگذاری می‌شود. 

 

منبع: ایلنا

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار

تازه‌های ایران و جهان تازه‌های فناوری جنجالی‌ترین اخبار حوادث رسانه هنر و موسیقی اخبار مشهد رسانه فرهنگ و هنر انتقال پول با تتر وام چک صیادی صرافی ارز دیجیتال خرید هدلایت