کد خبر: 1333

آموزش اصولی نحوه شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی

نحوه شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی به چه صورت است؟ سوالی که این روزها خیلی از افراد می پرسند تا با یادگیری نحوه شست و شوی لباس های سفید به روش ماشینی هم بتوانند صحت عملکرد لباسشویی خود را حفظ کرده و هم لباس های سفید رنگ خود را تر و تمیز تحویل بگیرند.

 

ما در این مقاله به شما نحوه شستن لباس‌ های سفید با ماشین لباسشویی را آموزش خواهیم داد تا بتوانید با استفاده از بهترین روش‌ ها، زیبایی و شفافیت را به لباس ‌های سفید خود بازگردانید. تا انتها با ما همراه باشید.

اصول شستن لباس سفید با استفاده از ماشین لباسشویی

شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی، اصول خاص خود را دارد. با رعایت اصول شست و شوی لباس های سفید، از ورود آسیب به بافت لباس ها جلوگیری کرده، آن ها را تر و تمیز از ماشین لباسشویی تحویل بگیرید و همچنین مانع از خرابی لباسشویی خود شوید.

بیشتر بخوانید» در صورتی که در حین شستشوی لباس ها با استفاده از ماشین لباسشویی بکو، با ارور و یا مشکلی مواجه شدید، پیشنهاد می کنیم به منظور تعمیر لباسشویی بکو در مشهد، تهران و ... فقط به نمایندگی های معتبر تعمیر لباسشویی بکو مراجعه کنید.

از جمله اصول شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  

جداسازی لباس های سفید از لباس های رنگی

2

 

اولین اصل شستن لباس سفید با لباسشویی، جدا سازی لباس های سفید از رنگی می باشد. توصیه می کنیم به هیچ عنوان اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید؛ چرا که در غیر این صورت لباس سفید شما هم تبدیل به لباس رنگی خواهد شد! احتمال رنگ گرفتگی لباس های سفید از لباس های رنگی، زمانی افزایش پیدا خواهد کرد که لباس های سفید و رنگی را با استفاده از آب داغ بشویید.

  •  

شستن لباس های سفید داخل لباسشویی با استفاده از شوینده های مناسب

برای شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی به هیچ عنوان اهمیت استفاده از شوینده مناسب را دست کم نگیرید. استفاده از شوینده مناسب همچنین در افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی های انواع برندها نظیر سامسونگ، بوش، دوو و ... نیز تاثیر بسزایی دارد. به عبارتی دیگر یکی از علل اصلی خرابی ماشین لباسشویی های تولیدی برندهای مختلف از جمله ماشین لباسشویی بوش، استفاده از مواد شوینده نامناسب برای شستن لباس می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی های بوش و به منظور تعمیر لباسشویی بوش در مشهد می توانید روی کمک تکنسین حرفه ای و متخصص مشهد تکنیک، حساب کرده تا مشکل بروز پیدا کرده در ماشین لباسشویی شما را به بهترین شکل ممکن، برطرف نمایند.

  •  

لکه گیری قبل از انداختن لباس های سفید داخل ماشین لباسشویی

به عنوان یکی دیگر از اصول شستشوی لباس های سفید با ماشین لباسشویی می توان به لکه گیری قبل از انداختن لباس ها داخل دیگ لباسشویی اشاره کرد.

اگر لکه ای بر روی لباس های سفیدتان، ایجاد شده، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه آن ها را داخل دیگ ماشین لباسشویی بیاندازید، با توجه به نوع لکه، لکه گیری کنید. روش های لکه گیری و پاک کردن انواع لکه شامل خون، عرق بدن، چربی و ... با هم متفاوت است؛ حتما هنگام لکه گیری به این نکته توجه داشته باشید.

  •  

استفاده از برنامه شستشوی مناسب لباس سفید

یکی دیگر از اصول مهم برای شستن لباس سفید با استفاده از ماشین لباسشویی، استفاده از برنامه شست و شوی مناسب می باشد.

عدم استفاده از برنامه مناسب برای شستن هر گونه پارچه و لباس می تواند آسیب های جدی به لباسشویی های تولیدی برندهای مختلف از قبیل ماشین لباسشویی اسنوا وارد کرده و منجر به از کار افتادگی دستگاه می شود.

بیشتر بخوانید» در صورت خرابی ماشین لباسشویی اسنوا و به منظور تعمیر انواع مدل ماشین لباسشویی های تولیدی اسنوا می توانید روی کمک مشهد تکنیک به عنوان نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در مشهد، حساب کنید. تکنسین مشهد تکنیک با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیر مدل های متنوع ماشین لباسشویی های اسنوا، قادر به عیب یابی و تعمیر لباسشویی اسنوا در حداقل زمان ممکن هستند.

  •  

عدم استفاده از نرم کننده از اصول شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی

3

 

به عنوان آخرین اصل شستشوی لباس های سفید با استفاده از ماشین لباسشویی، پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان از نرم کننده، استفاده نکنید. نرم کننده می تواند منجر به کاهش قدرت پاک کنندگی لکه ها شود.

پیشنهاد ما به شما این است که به جای نرم کننده از یک فنجان سرکه سفید مقطر استفاده نمایید. سرکه سفید مقطر علاوه بر توانایی از بین بردن لکه ها می تواند کیفیت و لطافت لباس را نیز حفظ نماید.

نتیجه گیری بررسی نحوه شستن لباس سفید با ماشین لباسشویی!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم شست و شوی لباس سفید به روش ماشینی، اصول خاص خود را دارد که رعایت آن ها علاوه بر حفظ بافت لباس سفید به تمیزی هر چه بهتر آن ها کمک بسیاری می کند و همچنین مانع از خرابی زودهنگام لباسشویی نیز می شود.

در پایان شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از شستن لباس های سفید با ماشین لباسشویی را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار