کد خبر: 933

قیمت تیرآهن ظفر بناب

تیرآهن بناب در کارخانه‌ی فولاد بناب در شمال غرب ایران تولید می‌شود و یکی از مرغوب‌ترین انواع تیرآهن در صنعت فولاد به شمار می‌رود.

کارخانه ظفربناب یکی از آن دست کارخانه های معتبر و با کیفیت داخلی است که محصولاتش، تعیین کننده قیمت در بازار آهن ایران است. به همین دلیل خریداران و سرمایه‌گذاران باید قیمت تیرآهن بناب را به صورت روزانه چک کنند تا در جریان نوسان‌های قیمت آن قرار بگیرند. در ادامه قیمت تیرآهن ظفر بناب را بررسی می‌کنیم و اطلاعاتی که قبل از خرید باید داشته باشید را ارائه می‌دهیم.

قیمت روز تیرآهن ظفر بناب

قیمت روز تیرآهن بناب می‌تواند اطلاعات مهمی را درباره بازار نشان دهد و به ویژه در روزهای پرنوسان بسیار اهمیت دارد. هر روز قیمت تیرآهن ظفر بناب ممکن است با درصدهای متفاوتی کاهش یا افزایش یابد. حتی در روزهایی که بازار ثبات دارد یا در رکود قرار دارد، احتمال وجود تغییرات محسوس در نرخ تیرآهن بناب وجود دارد. بنابراین، بهتر است روزانه اعداد و نمودارها را بررسی کنید تا اطلاعات به‌روزی از نوسانات بازار داشته باشید.

از طریق بررسی قیمت روز تیرآهن ظفر بناب می‌توانید عواملی تاثیرگذار بر بازار و نوسانات را شناسایی کنید. در صورت تکرار این عوامل، ممکن است بتوانید پیش‌بینی دقیق‌تری از روند آینده بازار داشته باشید.

بررسی مشخصات فنی تیرآهن ظفر بناب

تیرآهن‌های فولادی بناب با استفاده از استاندارد IPE تولید می‌شوند و به عنوان تیرآهن بال نیم‌پهن موازی شناخته می‌شوند. این پروفیل‌ها در ابعاد مختلف و طول‌های ۱۲ متری تولید می‌شوند. کارخانه ظفر بناب با بالاترین کیفیت مقاطع و پروفیل‌های فولادی خود را تولید کرده و با حضور بخش کنترل کیفی، مقاطع را به صورت دوره‌ای تست می‌کنند.

با توجه به تقاضای بالای سایزهای ۱۴ و ۱۶ در بازار، خطوط تولید کارخانه به تولید این دو سایز اختصاص پیدا می‌کنند. اما پروفیل‌های بناب در سایزهای مختلف نیز تولید می‌شوند. برای انتخاب مناسب‌ترین سایز باید به ابعاد و وزن محصول توجه کرد و بررسی کرد که آیا برای پروژه مورد نظر مناسب است یا خیر.

تیرآهن 14 ظفر بناب

تیرآهن 14 بناب یکی از انواع تیرآهن است که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت این نوع تیرآهن همانند سایر انواع فولاد، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. عواملی مانند نرخ جهانی فولاد، نرخ ارز، سایز تیرآهن، کیفیت و میزان تقاضا بر قیمت آن تاثیرگذار هستند. بنابراین قیمت دقیق تیرآهن 14 بناب بستگی به شرایط بازار و عوامل اقتصادی مختلف دارد.

تیرآهن 14 ظفر بناب یکی از محصولات محبوب کارخانه بناب است و روزانه مقدار زیادی از آن خریداری می‌شود. این محصول اصولاً برای پروژه‌های ساختمانی و ساخت پل‌ها، سکوها و راه‌پله‌ها استفاده می‌شود. تقاضای زیاد برای این محصول باعث می‌شود که نرخ آهن 14 بناب نوسانات زیادی داشته باشد و معمولاً قیمت صعودی داشته باشد.

تیرآهن 16 ظفر بناب

تیرآهن 16 بناب نیز جزو سایزهای رایج در تیرآهن است و قیمت آن تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله قیمت جهانی فولاد، نرخ ارز، نرخ تورم، تقاضا و عرضه در بازار، کیفیت و غیره قرار می‌گیرد. بنابراین قیمت تیرآهن 16 در هر لحظه ممکن است تحت تأثیر متغیرهای مختلف قرار بگیرد. به طور کلی، قیمت این نوع تیرآهن می‌تواند با توجه به شرایط بازار و عوامل مختلف متغیر باشد.

تیرآهن 16 بناب به عنوان یکی از محصولات اصلی در صنعت ساختمانی در نظر گرفته می‌شود و استفاده‌های متعددی دارد؛ استفاده در پروژه‌های ساختمانی برای ساخت پل، سکو و راه پله از جمله کاربردهای آن است.

تیرآهن 16 بناب یکی از نوع‌های محصولات فولادی است که در کارخانه ظفر بناب تولید می‌شود. این نوع تیرآهن دارای شاخه‌هایی به طول 12 متر و وزن حدود 160 کیلوگرم در هر شاخه است. تیرآهن 16 بناب به طور عمده در صنایع ساختمانی، خودروسازی، ساخت ماشین آلات و ابزار دقیق استفاده می‌شود. قیمت تیرآهن 16 بناب توسط تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان مختلف بر اساس شرایط بازار و عوامل مختلفی مانند قیمت جهانی فولاد و نرخ ارز تعیین می‌شود.

بررسی وزن تیرآهن بناب

وزن تیرآهن بناب به استاندارد IPE تولید می‌شود، در نتیجه ویژگی‌های ظاهری و وزن آن توسط این استاندارد مشخص می‌شود. علاوه بر این، وزن پروفیل تحت تأثیر معیارهای دیگری مانند ترکیبات آلیاژ استفاده شده در فولاد و سایز آن قرار می‌گیرد. برای تامین نیازهای پیمانکاران، کارخانه‌های مانند ظفربناب محصولات هر سایز را با دو وزن سبک و سنگین تولید می‌کنند.

وزن محصولات کارخانه‌های مختلف به دلایل زیادی متفاوت است و به همین دلیل هر کارخانه جدولی استاندارد برای وزن محصولات خود ارائه می‌دهد. وزن تولید کارخانه ممکن است دقیقاً با آنچه در جدول ارائه شده برابر بوده و یا تفاوت اندکی (حدود چند ده گرم) داشته باشد.

خرید تیرآهن ظفر بناب از آهن پرایس

در صورتی که تصمیم به خرید تیرآهن بناب دارید، بهترین روش برای تهیه این محصول، خرید آنلاین از فروشگاه آهن پرایس است. در این فروشگاه، سایزهای مختلف تیرآهن بناب در بیشتر روزهای سال موجود است. این فروشگاه مجهز به انباریست که می‌تواند سفارشات شما را به هر نقطه‌ای از ایران که هستید، ارسال کند.

یکی از مزایای خرید تیرآهن بناب از آهن پرایس، امکان سفارش محصول با حجم دلخواه است. در عمل، کارخانه‌ها تنها سفارشات با حجم بزرگ را پذیرفته و این باعث مشکل برای مشتریانی می‌شود که نیازمند حجم کمتری هستند. اما، فروشگاه آهن پرایس قادر است هر تعداد شاخه تیرآهنی که نیاز دارید را برای شما ارسال کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برساند. یکی دیگر از خبرهای خوب این است که حمل و نقل محموله در این فروشگاه برعهده فروشنده است و شما نیازی به پیدا کردن ماشین مناسب، دریافت بارنامه و مسائل مربوط به حمل و نقل ندارید.

برای ثبت سفارش، ابتدا قیمت تیرآهن بناب را در سایت فروشگاه بررسی کنید. سپس با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از هرگونه نوسان قیمتی، فاکتور خریدتان را صادر خواهند کرد و پس از پرداخت، مراحل ارسال محموله آغاز خواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی قیمت تیرآهن بناب در کارخانه آهن پرایس پرداختیم. در صورت استفاده از محصولات این کارخانه برای پروژه‌های خود، توصیه می‌کنیم روزانه سایت آهن پرایس را مرور کنید تا با نرخ روزانه محصولات موردنظر خود در جریان باشید.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار